miercuri, 2 iulie 2014

Inceputul intotdeauna sună bine!

Salut !

  Mă numesc Cătălina insă unii prieteni imi spun și Lina . Am 15 ani și sunt o fire foarte visătoare.Iubesc viața si culorile vii .Iubesc să "iubesc" , să dăruiesc lumii inconjurătoare frumusețe , stil si eleganță . Sunt o fire impulsivă si sensibilă , atrasă mult de trecut si de momentele plăcute din viata mea.Cind sunt obosită sau tristă caut refugiu in locuri in care mă pot izola de probleme sau de  ceilalti oameni si revad in gind clipele minunate ale vieții.Sunt extrem de intresată de parerea celor din jurul meu si imi place uneori să mă aflu in centrul atenției.
Pentru că sunt nouă la acest capitol mă voi strădui să fac un hobby din a posta articole.Din toate imaginația mea sper să vă bucur cu noi postări cit de des voi putea.   
Tuturor  vă urez o vară cit mai placută!Bye-bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu